godmorgon!

Godmorgon . Jag vaknade nyss är en liten sömntuta . Förlåt att jag inte uppdaterade ngt vidare igår.Var lite upptagen. Men iaf.  Det regnar som fan  ute . Eller det gjorde nu kanske det inte regnar :) orkar inte kolla ;) Men iallfall ! okej sorry att jag inte har agt det men min bästis har dött! altså min hamster honn var en av mina bästisar även om hon var en hamster. Kommer aldrig att glömma henne hon kämpade så jäävla mkt..... Aja nogsnackat: vad ska ni göra i dag och ikväll själv ska jag mysa med familjen. sen ska jag lägga mig ganska så tidit för jag ska upp vid 9 imorgon och ska  ha en tränings-match på vendelsö 99 vit! och vi kommer självklart vinna ! haha xD men efter det ska jag bara vara hemme och hare bra ellr vara med kompisar inte vet jag . betty kan intge blogga för atto hon är på landet  buhiuhu hahah skoja bah men iaf



dags för killsnacka:
killar kan vara idioter ibland ..
killar kan vara udnerbara ibland det beror på vad man har gjort och vilket humör  han är på
killar kan vara helt slöa fast dom är stora och starka
killar behöver inte vara bäst på fotboll ( dom skryter om det oftast om att dom är bäst )

// isabel ♥☻☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0