godmorgon ♥ skolan

hej jag har sovigt hos min mormor i natt och i går var jag på min morbrors landställe....vi plockade lingon och svamp där...♥jag stukade foten när jag gick ut från en dörr....min mamma ska springa tjejmilen i dag.....jag längtar efter isabel jag ska åka hem i dag då ska jag vara med isabel....om jag får komma hem till isabel så ska vi lägga in blilder och skriva tror jag....


 


isabel och jag går i samma klass....våran skola e med i matakuten....dom har filmat typ i fem veckor...dom har filmat tre veckor innan sommarlovet och två efter sommarlovet så nu är det bara en vecka kvar som dom ska filam.det är ganska jobbigt med proven i skolan....
hej då //betty☺☻♥




Kommentarer
Postat av: johanna

snygg header

2009-08-30 @ 12:29:23
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/
Postat av: betty

tack så mycket

2009-08-30 @ 12:31:12
Postat av: niusha

WB ASO , JAG OCH RORA LÅDSSAS VARA VÄNNER MED DIG XD

2009-08-30 @ 14:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0