länkar till:

Jag hade tänkt att länka till: sandra Hennes blogg heter: potatismos.blogg.se men jagb länkar henne .. har booring så jag gör bara det. Vad ska nki gör kimorgon då? själv ska jag gör ngt skojn med polarna eller ha så fkcing tråkigt hemma själv och stirra på mina ''vackra'' nya naglar.. underbar asså! Aaa iaf. ikväll ska jag väll inte göra så mkt kanske kolla på film. Speed eller ngn anna Bra film haha . Haha men jag älskar er läsare ni gör så jabg och Betty blir glada. pga statistiken ..

Ska börja skola om drygt 1 vecka och det kmr att bli pirrigt eftersom jag ska börja i ennn ny skola .

jag har kul nu .. jag lyssnar på music .. mamma mia låtar ! ... bloggar senare eller förmodligen imrn! puss..

P.S vare ett bra medellångt inlägg? eller ska jag skrivas kortare längre eller ungefär såhär? ni väljer.. !


puss//isabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0