shes the man !

den filme såg jag på 3 gånger på igår haha! den är asbra. Vet faktiskt inte om man kan hyra den,menn det borde man nog :) snart ska jag äta frukost ( jag vaknade nyss ) ska nog se på den filmen 1 fjärde gång;) Idag blire mkt bloggande det ska jag se till och på måndag börjar skolan tjohoooo . då blir jag fyra jag ska börja i bettys klass oyähh. nähskoja bah . men jag ska försöka klämma in ett videoinlägg ngn gång också om ni vill det!



oh föresten det var en kille/tjej som komenterade och sa att vi skulle snacka om killar här kommer min killdel för denna dag: jag har varit ihop med några killar som jag har tyckt mkt om.  men inget har varit ett RIKTIGT SERIÖST förhållande.eftersom jag ff är ung bara 10 år ..

Kram bloggar snart // isabel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0