shobreee

hej hej jag har kommigt tillbaka till stan oj jag menade att jag har kommit hem i allafall...som ni ser så har jag inte bloggat lika mycket som isabel...men det är för att  jag har varit borta typ varrje dag...Jag har precis kommit hem från skolan.. det var isabels första dag:) haha hoppar hon känner sig glad i hjärtat xDIallfall ska jag till grönalund den här helgen och jag kanske ska åkta insane och frittfall  !!! ska låta Isabel få skriva lite innan jag slösar på hennes tid för att hon ska snart på fotboll opm typ 1 timme eller ngt och hon måste hinna vara med mig också lite ! och sen ska hon ju äta så hon måste få lite tid över.. krammmmmm !
// Betty ♥☻☺♥☻☺♥☻☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0