shobreh !

Kom nyss hem från skolan. det var askul vi hadde aktivittetsdag idag och det är att man är ute i flera timmar och gör vad man vill! vi gjorde: målning i fejset stövelkastning limbo säckhoppning hålla bollar i benen :) det var ganska lätt ohsåe ! sen hadde vi tipspromenad booooooooooooring:):(((((((( haha lol men iallfall jag såg aurora när också ohääy jag är cool! haha bara för att våran gympa-sal ägen och är fkcing stor den är större än matsalen :) men iaf. ska spela fotboll ikväll också . jag satsar på Back och målvakt:) förut älskade jag utespelare sen hatade jag det så jag började att älska målvakt istället men sen nu så gillar jag båda2 men vet faaaan inte vrf hur det kommer sig:) Jag träffade min sötis christopher.. eller söt och söt?!? han har jag saknat i snart 5 år :) men nu så får ajg träffa hnm vare dag yes..:) haha jag är itne käs utan jag är bara glad. jag och ida bråkade så jävla mkt förut men sen när jag komm till sklan så blev vi kompisar direkt .. pallar väl inte bråka mera med henne . men iaf jag ska gå nu bye ojusste. vi lägger upp lite bilder i ett annart inlägg efter detta inlägg. ska stick a nu byyyyye // isabel  ♥☻☺

killsnack: inget killsnack idag imrn kanske !



VILL NI HA OSS KILLAR?
LOVE!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jaaaa! såntfall vill jag ha betty! :)

2009-08-26 @ 14:59:54
URL: http://thomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0