tack och hej då

hej tack alla som tittar på våran blogg i går så var det typ 200 som titta på våran blogg tack tack som har tittat 200 gånger!!!!!!!jag kommer åka till landet i dag så..vii har ingen dator där så jag kan inte blogga när jag e där syn va sajk !!!"
jag har precis varigt och handlat lite glass och annat.....jag vill vara med isabel men det går inte för jag ska ju åka till landet .....vi brukar bada fett myckty där på landet och ut och fiska med våran båt ...min mamma ska på kryssning i dag med hennes kompis...dom ska åka cinderella och den båten har jag åkt förut...jag har åkt gannska många kryssningar och dag turrer...just nu är jag hemma hos min mormor min morbror kommer snart och hemmtar mig......hej då ska åka nu men när jag kommer hem så ska jag plinga på isabel så ska vi blogga jättte mycket hej då alla och isabell<3<3<3<3//betty


OBS ! tack den som har skrivt att våran blogg är bra....jag hinner skriva ett in lägg till..



här är båten som mamma ska åka med i dag.....

Kommentarer
Postat av: ida

ååa bella kan jag få dig på msn och jag tycker att du ska skriva att du har bytt skola till våran du kommer eran blogg bli jätte bra och försök att skriva varge dag ett tipps bara jag kommer att titta på rean blogg jätte mycket för den är så bra och om ni fotsätter att skriva varge dag så kommer den bli jätte bra jag kommer att tipas eran blogg till jätte monga



//ida som går i din klass nu

2009-08-21 @ 17:38:25
Postat av: ida

ååa bella kan jag få dig på msn och jag tycker att du ska skriva att du har bytt skola till våran du kommer eran blogg bli jätte bra och försök att skriva varge dag ett tipps bara jag kommer att titta på rean blogg jätte mycket för den är så bra och om ni fotsätter att skriva varge dag så kommer den bli jätte bra jag kommer att tipas eran blogg till jätte monga



//ida som går i din klass nu

2009-08-21 @ 17:38:45
Postat av: ida

oj råka skicka två gånger

2009-08-21 @ 17:39:57
Postat av: Anonym

- haha omg!

2009-08-21 @ 18:23:14
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Anonym

ida du ahr mig på msn !



finest: vad?

2009-08-21 @ 19:45:23
Postat av: ida

nej

2009-08-21 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0