Förlååååt !

Nu LOVAR jag att jag ska bloggga ungefär varje dag, Jag ska blogga och säga till om jag nte kan blogga så att ni vet det! Idag äre torsdag och jag kommer inte att blogga så mkt iaf, för att det är du ''datafriit'' idag.Men jag skriver lite mera i detta inlägg då bara för er ;)


Jag ska berätta lite om när jag var liten som  ni igentligen inte behöver veta men jag vill göra bloggen lite roligare osv... När jag var liten så kastade jag en storsten på en liten tjej som var helt oskyldig. Inget heände, eller hon började ju att gråta osv. Och sen har jag ahft en kula i munnen hela dagen.. TÄNK EN KULA I MUNNEN UTAN ATT SVÄLJA DEN. Kommer inte ihåg så mkt? Men när jag skulle födas så satt sandra i min pappas knä, och vet ni vad sandra gjorde?? haha hon bajsade i pappas knä. VET INGEN ANIG VARFÖR.. vad väl skitnödig vettefan! /Isabel<3


UPDATE: skulle skriva detta igår men jag gör det idag! Hämtade pokalen igår .. 1:a plats ! Den är silvrig men vi kom ändå 1:a !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0