Vaccinet!

Tog sprutan idag! Kändes bara när nålen gick in och det kändes knappt Det var klart på 3 sekunder. Svårt att tro men sant.. Imrn kommer jag förmodligen blogga lite på morgonen kanske! dock kommer jag kanske int blogga så mkt på eftermiddagen för att jag ska vara med älsklingen min ( Aurora ) Min bebis! Får träffa Evita igen kulkulkul. Jag smsar på engelska men rora det seaste jag skrev var: i on the computer sun ( STAVNINGSFEL ) är bara 10 år så det är itne så konsigt.. Hm vad ska jag skriva?!?!? Jo juste vi stog i kö i ca 1 timme och vi var ju där rätt tidigt så vi fick numret 19! När jag skulle ta sprutan så var jag lite skakis men sen åkte den ut efterår :) Ska dra nu shoohej / Isabel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0