Bestämt mig :)

Har bestämt mej för att blogga när jag ahr tid och lust :) Tycker att jag bloggar lite för lite (aa) 
 

Ehm idag vare skola vi hade ''vikarie'' Asså igår + idag blev det helt jävla kaos det lev pennkrig i klassrummet och allting typ! Vid 12 tiden ca. så hämtade Bettys mamma och lillbrorsas henne för att Betty skulle åka till Leksand och göra en sak ( hemligt ) den hemliga grejen får ni veta i dec-jan.. -men iaf. ehm jag sitter och bloggar hos Brunett , Bloggar senare när jag har tid. PUSS!

Denna bakrundsbild har jag som skrivbordsunderlägg, Så nu vet ni.. Fråga inte ;) ( aaaaaaaa)


Kommentarer
Postat av: emma h channas kompis

hej

kan du kommentera mig hur man lägger in ett video klipp på sin blogg har inte kommit på hur man gör jag skulle bli glad om du eller nån gör det <3



kram på dej

2009-10-29 @ 11:50:28
URL: http://emmaaha.blogg.se/
Postat av: emma h channas kompis

hej

kan du kommentera mig hur man gör ett video inlägg vet ej hur man gör skulle bli glad om du eller nån kunde göra det <3



kram på dej

2009-10-29 @ 11:52:08
URL: http://emmaaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0