gsm !

hej är inne på gsm ! gör annars inget speciellt ska snart köpa godis för vi har entligen fått 20 stjärnor..jag vill tacka hela klassen för ni var duktiga så vi fick 20 stjärnor !!!...äääähh nu ska jag gå hejdå //betty






 Det blir bild någon gång men vet inte när. jag vill att vi ska lägga in bilder varje dag men det vill typ inte isabel..om ni vill det skriv på kommentarena...tack klassen ! ♥ ville bara säga det ! jag har typ ingen blogg lust..en sak till jag ska flytta till dalarna men säger inte vart i dalarna..jag kommer endå blogga såklart ! nu fick jaf blogg lust.. i dag ska jag också till fridroten men engentligen pallar jag inte..är jätte sugen på godis eller någon söt ska ta något nu..hejdå //betty


Kommentarer
Postat av: fia :)

svar : 12 , är 97:a ;)

sj ?

2009-10-20 @ 17:45:27
URL: http://barafiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill snäla bilder i varge inläg

2009-10-22 @ 16:24:15
Postat av: Zoe

fett töntig blogg ni har! alla i skolan pratar om er och ni så jävla wbs! sorry girls!

2009-10-25 @ 12:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0