Käften bitches ;)

KOMENTARER: Men det var en tjej som komenterade: Hur gamla är ni igenligen,haha.. Asså gud jävla omogna bög!?!?!? Hur många gånger har vi sagt hur gamla vi är 10 år? jo typ 100 ggr. Men assåh SERIÖST låt oss vara idioter! Om ni tror att vi är wannabes så häng er förfaen ! Vi skriver/pratar hur vi vill . Vi flummar och har kul .. Om ni nu inte ''gillar'' oss så vah faen gör ni häråe? Det är den enda frågan. Gillar ni oss eller bloggen? ELLER hatar ni båda? Först kmr ena komentaren sen efter 5 dagar kommer den andra elaka ! Asså vafan tror ni ens att vi tar åt oss? vi är fan inte ''små'' Vi har ett liv också som alla andra har, Bra vah?  Det jag vill igentligen vill komma fram till är: VÄX UPP ERA SNORUNGAR, VI TAR FAN INTE ÅT OSS!!!

PÅGÅNG:Nåväl nog om det där fjantiga ''bråket/tjaffset'' . Imorgon idag ska jag vara med Brunett ( namnet är hemligt ofc <333 ) Eftersom klockan är över 12 så är det ''morgon'' eller natt som man säger. Imorgon ska jag uppdatera då&då.  Kommer nog att vakna ganska så sent idag eftersom jag är ff uppe mitt i mörkret i sandras rum. gud, alla i huset är vakna . mamma,sandra,papppa,jag ;) På eftermiddan ska jag bada/dusha, känner mig smutsig mitt hår är sådär aa ni fattar . jag länkar till: Potatis & fokis Båda bloggarna är UNDERBARA foki är känd och sandra är min underbara storsis.


SKA BÄRETTA: Om hur det var när jag var liten. Aaa kmr inte ihåg så mkt men jag ska försöka bäretta säga en sak när sandra var med en ''kompis'' hoin var jävligt stökig ohså. Men iaf. Aaa då skulle sandra och den där andra ungen dusha/lekbada med typ skitlite vatten i badkaret och då sa sandra: nu ska jag kissa! och sen börjah sandra kissa mitt framför den här andra tjejen . och innan sandra börjadeh kissa så sa ungen såär: FÅR JAG SE =D såhär skitglad asså gud megatönt lixom. Asså den där ungen var verkligen jobbig för oss kmr fan inte ens ihåg vah hennes namn var jag var itne född då än tror jag. Och en när jag skulle födas så bajsade sandra i pappas klä ( pappa hadde sandra i sitt knä ) ..

orkar inte blogga mer. bloggar senare .. puss  / isabel tönten
EDIT: den här var väll ett ganska långt inlägg? YOOOH !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0