omg !

hej ska berätta en skit dålig sak !!!! på GSM så var det en tjuv tjej eller kille som tog min modell ! skit asså jag hade fixat den aaasss bra !!!! så här gick det till ! ida och jag va inne på gsm och så fick vi ett mejl som det stog hej ! byt lösenord till gsm123 så får du 1000 gp gratis..då sa ida och jag fett najs ! då så bytte vi det sen visste ju hon vad lösenordet va då gick hon i på min gubbe och bytte lösenord !!!! jävla helvete ska polis anmäla dig  jävla tjuv !!!!!!!!!!!!!!.....jag var ju medlemd så jag betalar 100 kr i månaden ! nu får ju hon alla gåvor och grejer men vi får betala !! jävla skit att jag gick på det.. men nu har jag en annan gubbe som heter TOPMODELL99 ! bra namn va ? iaf idag var jag i skolan och det var kanske inte den roligaste dagen i skolan 1! i dag var det min otursdag !!!!!!!!! bye bye // *e*t*






Kommentarer
Postat av: Anonym

jjg har fått det typ skitmånga på gsm har fått det !ofta man går på det -.-'

2009-10-20 @ 19:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0