- frågestund!

NU ska vi ha en frågestund. den avslutas på Söndag! fråga på ! ..


Betty var frisk så nu är jag hemma hos henne och bloggar , Idag ska vi varea med Sabin tror jag. Hur mår ni dåe? själv mår jag ganska bra och Betty kanske mår lika bra inte vet jag. eller jag är ju jättetröttohså men jag la mig 9 igår och vaknade 20 över 6 så inte SÅ konsigt att jag är trött. Men jag mår iaf bra .. Efter skolan ska jag hem med Betty och sen ska vi fotta oss lite i spegeln ohså så var bäredda på många bilder :)  men iaf nu får Betty skriva lite .. hörs i eftermidda era bitches ( ironisk ) // isabel


Denna bild hör inte med mig.. men ville bara säga att där spelade teletubies in.. och windows live COOLT VAH ? tänk att min bästisd har varit där teletubies har varit COOLT !


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänkte precis säga att det såg ut som teletubbies saken , haha

2009-09-16 @ 15:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0