<3

hej jag har inget att göra just nu ! när jag kommer hem vill jag va med isabel men jag kanske inte hinner de så ! jag ska försöka skriva jätte mycket på det här inlägget ! jag tittar nästan varje dag på din blogg frida den är super ! aja ska äta typ om en timme så hinner ju skriva mycket.jag vet att jag alltid skriver dåliga rubriker men who doesnt do that ?...jag har typ inget att skriva mer men jag måste ju skriva....jag längtar efter min kompis som heter sabin ! jag vill se henne framför mig whenever !..jag har varit hos mormor hela dagen och har varit ute på brygan där...och tittat på tv va inte så roliga tv pogram..david min lillebror spelade fotboll på fotbollsplan med mormor !..pigg mormor va eller ? hahah men iaf ska till skolan imorgon ! efter skolan ska jag väl vara med isabel och gå in på datorn...nu ska min lillebror gå ut och spela fotboll..aja juste imorgon kväll kl 8 på kanal 4 så är det matakuten det är våran skola som är med den här gången så titta ! hehe det kommer se kul ut när mattanterna ska prata i tv !..NI MÅSTE TITTA PÅ MATAKUTEN ! ♥ ska jag läggain bilder ? då blir det gamla bilder ! fast imorgon kanske det blir nya bilder !... jag lysnar på musik på youtube nu, jag lysnar på boom boom pow med black eyed peas, visst är den bra ? isabel och jag brukar dansa till den...nu årkar jag inte skriva något mer så hejdå alla turkoslovers älskare hejdå //betty


söta va ?

jätte gamal bild ju ! ♥☻☺

längtar efter dig nu ! ☺☻♥

vi skulle precis hoppa ! ☺

hejdå ♥ puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

KL 9 börjar matakuten

2009-09-27 @ 17:07:08
Postat av: betty

oj hoppsan ! vem e det som sika kommerntaren ida eller isabel ?

2009-09-27 @ 17:58:10
Postat av: betty

sicka ska det stå

2009-09-27 @ 17:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0