bilder + kläderna!

Bilder kommer nu! Bilder på oss och på kläderna <3 // Båda . jag har varit upptagen med lite onödiga saker //isabel.. det blev en lyckad dag i dag och jag blev nöjd med det jag shoppa...jag köpte också en riktigt god glass ! mmmmmm //betty <3 ..


snygga !

festskor ... jag köpte dom inte i dag men dom är ganska nya !

en lite klack !

tights 2 par.

skinn-jacka love that !

snygga tår ! vi tittar på freaky friday eller den är precis slut....
 
lite konstiga på bild och tjocka !

vi skrattar !♥

sexig pose isabel .. betty kör på kaninhopp.

rockkonsärt.. problem?!

oooowwwwaaaaahhhh .....
jag ska sova hos isabel så jag ska packa nu hejdå ! och isabel är skadad !.........♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej förlåt så himmla mykt !

Ni är inte fjortisar absolut inte , ni är wannabe fjortisar ni försöker vara det haha nooob's

2009-09-20 @ 08:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0