bio♥

hej i dag ska min kusin och jag titta på bio själva! jag vet inte vilken film vi ska titta på:{men det bestemer vi där. hmd ? isabel jag mår bra! vgd ! jag äter choklad iaf jag ska ju till grönalund i morgon det ska bli kul☻jag längtar efter isabel..jag vill dansa med henne asså vi har typ en dans klubb eller jag vet inte ! min mamma är i läxan och är där med en kompis..jag längtar till när vi får typp 20 stjärnor :(varje dag i skolan när vi har jobbat bra så  får vi en stjärna och vi har 6 stjärnor...☺☻♥vi tittade på en film i skolan om vikingatiden! vi läser mycket om vikingatiden...ska köpa godis i dag så klart iaf jag har inte varit med kompisar så himla mycket den här veckan som jag brukar göra !♥ syns i nästa inlägg
hej då //betty


hej då alla sötnosar !


Kommentarer
Postat av: Brunett

Villket bra inlägg typ det bästa hehe<3

2009-09-13 @ 14:06:35
URL: http://turkoslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0