Förlåt

Förlåt att jag inte har bloggat ngt. Men verkligen inte haft tid. 7 läxor -.- .. Ajusste precis som Betty sa: Vi ska vara med i matakuten imrn Måndag ! Men iaf. Igår hadde vi fotbollsmatch FINAL vare! vi vann såklart för att vi är det bästa laget av 99:or i hela sverige.. eller iaf vi är bland dom bästa lagen . Idag har jag itne gjort så mkt varit med min granne och jagb sovde över hos henne från: lördag till söndag :) Vi la oss vid 12 för att förra gången la vi oss typ kvart i 4 ... hahahhaha ... Ajusste jag tänkte fråga er om vi ska lägga ut outfits på oss en gång om dagen så bli bloggen lite roligare?!? skriv en komentar vettja ! idag ikväll är statistiken ganska så hög . Tack alla underbara betty&isabels lovers! Ja igentligen undrar vi hur mkt ni älskar oss. kan ni inte skriva det i en komentar.. från 1 till 10 ... säg ÄRLIGT ! .. imorgon ska ni iaf få se ett riktigt långt inlägg utav mig  bra va? ♥ Men nu sak jag snusa ska upp tidigt imorgon .. ajuste vi har slöjd första lektionen.. hatar slöjd-.-  ;) Jag kom jusst på en sak. den här inlägget blev visst lite långt ialfall ! Vi börjar som vanligt kvart över 8: och sluta hm.... 5 i 2 .. nu sak jag säga lla lektioner iv har imrn: Slöjd,Rast,Svenska,lunk,lunch,Svenska,rast,SO,rast,matte.. omg jag hatar våra slut-tider. elelr dom är helt ok men ändå! Ska visa mamma en film på youtube nu.. ett spökklipp .. ps jag kmr att lägga ut det här .. ni kommer att bli rädda. jag LOVAR nästan det ..<3 kram
/ Isabel ♥♥♥


HAHA Betty kmr du ihåg när vi blev skiträdda och hoppa upp isoffan ?
hahah blev ni rädda?


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

2009-09-27 @ 21:18:57
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

2009-09-27 @ 21:19:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: simone

Asså gud va jag blev rädd! shitt asså.... ;P

2009-09-27 @ 22:25:16
URL: http://simonef.blogg.se/
Postat av: johanna

jag blev inte red det va fett tråkig!

2009-10-22 @ 17:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0