Godmorgon

Shoho alla underbara söta rara läsare! Det är måndag idag och det betyder ju skola så jag är på G .. Jag väntar bara på Betty! När jag ringer till henne vid kvart över 7 så ligger hon och sover-.- Vilken sömntuta hon är <333 Men hon är fortfarande samma vanliga underbara Betty♥ Efter skolan ska jag gå hem med Betty om hon inte har något annat för sig ohså. Och sen kommer vi/jag skriva inlägg :) Men statistiken går bara uppåt :D Men kan ni inte säga till era vänner om att denna blogg finns ? för vi vill ha flera 100 besökare Rekordet på unika är 50 ngt och ounika 202 *pinsamt* men iaf vi brukar ha ganska många ounika iallfall !


Idag har jag fotboll så jag kanske inte kommer vara med Betty så mkt på ''kvällen'' . Om ungefär 1 vecka så ska jag ha fotbollsmatch som jag typ redan sagt men iaf..Dom jag ''känner'' mest och den jag är med mest på fotbollen är: Linnea min förra klasskompis Natta hon går i min skola vi snackar ALLTID .. och typ 2 till kommer inte ihåg ;) Hejdå // isabel ♥♥♥

hahah nice !


Kommentarer
Postat av: !!

asså chiit va ni e wannabe ! varför gör ni annars fjortis teknet och peace tecknet ?!

2009-09-21 @ 19:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0