godmorgon ! ♥

hej jag har sovit gått och är trött nu ! men jag har ätit frukost det var gått. jag ska snart hem från min mormor  och morfar. jag glömde och berätta vad vi gjorde med skolan i fredags ! vi hade simmtest det var lätt jag och isabel klarade det.efter simmtestet så fick man leka fritt i vattnet.jag / isabel och nästan alla tjejer förstörde killarnas länger som dom hade jobbat med ! haha loser.vi hade det roligt där iaf isabel och jag fick åka hem sen för att vi skulle lämna bad kläderna hemma och typ för att vi skulle hämta pengar till godis ! haha fast vi sa ju till läraren att vi skulle lämna bad kläderna.aja kanske ska vara med isabel när jag kommer hem !.har så jävla ont i min tand ibland. men jag kan skriva mer sen ! hejdå //betty








hejdå sötnosar !


Kommentarer
Postat av: Tess

Sv: tack så mycket er med:)

2009-09-27 @ 15:57:40
URL: http://teessuuw.blogg.se/
Postat av: Anonym

host ni stoppar in samma bilder hela tiden host

2009-09-29 @ 22:34:21
Postat av: Anonym

hej:)

2009-10-02 @ 22:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0