hej och hejdå

hej hej jag har inte haft tid och skriva dom sista dagarna sen jag skrev..jag har varit i haninge c i dag själv som vanligt med isabel , när vi skulle åka hem från haninge c så hade vi så bråttom att vi gick rackt in i en gubbe som var gamal...så han ramlade och isabel och jag började aasss skratta ! haha det var roligt , vi gick på mc där och åt mat och glass....vilken dårlig rubrik jag skrev som alltid !!hehe men jag skrev rubriken för jag ska till ett äventyrsbad i helgen ! ledsen kan inte skriva någonting på fredag och lör och sön eller kanske.! det ska bli kul.jag är inne på www.gosupermodel.com och msn..jag älskar det där videoklippet som isabel läggde in i ett inlägg , vi bara hoppa upp i soffan och skrek som om vi hade fått en kniv i oss ! hehe..ajusste isabel jag visste inte att du har fått nya fiska ricktigt funny ! längtar inte tills imorgon för imorgon är det ju skola !!!skoja men jag har typ alltid ont i huvudet...ska fortsättea vara inne på msn och gsm bye ! //betty


vi spelar playstation 3 i england ! har inget med det här att göra men
tar bilden ändå bye bye !..


Kommentarer
Postat av: Julia

Har du bott i england ? :O :D



PS. Jag e Fridas o Elins kompis ! =)

2009-10-03 @ 13:46:25
URL: http://juliqbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0