HejHej

Hehj bloggen jag är nu hos Isabel vi har väll skoj! Vi är inne på MSN vi snackar lite med min förra kille och min underbara fotbollskompis! Mimmi vill inte visa sig i webben :(:(:(:(:( xD haha jag skrev lite som Isabel men whatever ! hm.. igår innan vi somnade spelade vi 3 irad.. Och sen började vi att skriva en bok! Vi har redan skrivit snart 4:a kapitel som isabel skrev i förra inlägget:) ajusste om ni vill att vi ska lägga in flera vidoklipp så sägg till. det är: Videklipp VS inte videoklipp. ni bästemmer raringar :) // Betty !



PS: Vi lovar från och med nu så ska vi blogga minsst 4inlägg per dag och lägga upp högst 3 bilder !
Om det itne blir så så dampa hur mkt ni vill !
// båda


asgammal bild på söta isabel!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Mimmi

ASOO Det är så pinit men okej sätter väll kanske på webben då;)

2009-09-20 @ 09:32:23
Postat av: Mimmi

Kanske sätter jag på vett nte vrf typ för att det är en kommpis hemma hos diig iss am dondt noo

2009-09-20 @ 09:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0