lista !

Vi ska skriva en lista om vilka bloggar
första bloggen:vi börjar med fokis.blogg.se  .. Hon är jättevacker och har en jätteunderbar blogg och uppdaterar ofta. hon är helt enkelt en skön & grym söt människa ! 

Potatismos: min ( isabel´s ) storasyster vi båda är beroende av den bloggen  . Hon uppdaterar också ofta och är en undrbar person :) helt enkelt en söt bloggare!

lluw.blogg.se: vi tittar inte på din blogg VARJE dag men vi gillar den otroligt mkt ändå...du är sandras kompis och du är assnöll mot mig också ! ... 

ffriidzz.blogg.se: du går i våran skola och du är otroligt fin och en otroligt vacker bloggare. och ja du är skitlik Lady Gaga! Vi känner inte dig typ ngt men vi ser dig ungefär varej jag på lunchen och både läser din blogg!..

kenzas.se. hon är världens största bloggerska och vi båda ÄLSKAR henne .. hon är otroligt jävligt fin asså! hon är så vacker ..hon är en sån vacker modell .. fast hennes header har blivit tråkigare men whatever .. hennes blogg är ändå UNDERBAR ..

så det var ganska jobbigtt att skriva ner all skit där..men det var alla som vi mest beundrar.
// I & B

. nu ska jag kila hem puss alla godisbitar :) // isabel :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0