Pannkaka!

Vi håller på att lagar pannkakor.. asså kolla alla säger PANG kaka istället för PANN ialfaal alla mina kompisar .. haha jusst nu sitter jag och bloggar och dom får fixa allt själva .. nyss ko rora fram till mig och sa: och du hjälper ju till mkt .. haha .. .. jag vet inte vrf jag gör så mkt punker ( ......... ) men et är sjukt irriterande men ändå gör jag det!?!?! Men nu ska jag försöka att sluta med det.Betty jag blogar ALLTID när jag är sjuk nä jag är hemme. vrf gör du aldrig det för? hahah jag är inte arg bara undrar .. ska äka nu gotti hejrå // isbael

Kommentarer
Postat av: Julia

tur de, men ni ser inte ut att vara dumma tjejer. Så ni borde verkligen fatta att jag driver när jag sitter och gör minna konstiga minner, ellehur ?

2009-09-15 @ 20:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0