Seger 4-0 !!!

TJOHOHOOH OVI VANN .. VI HAR VUNIT HELA JÄVLA SKITEN .. Men vi ahr en till match men om vi förlorar den så vinner vi iaf hela jävla skiten för att vi har så mkt mer poäng en alla andra.. Jag var Back och Topp ! Bra Emelie att du inte släppte i några mål tjohohoho !



Imorgon Börjar vi som vanligt kvar över 8:a och slutar runt 2! När jag kommer hem så ska jag bara slappa i sängen elr gå in på datorn ihihiih ! eller så ksa jag vara med ngn kompis och lattja lite ;) Nissiaj


Svar från olivia: URSÄKTA TJEJEN ?!?!?!? Du som är kaxig och äldre ska fan inte kaxa mot några ungar som är yngre än dig.. OM du nu tkr att vi gillar fjortisar och är wbfjortis så tro/tyck det då! vi bryr oss inte vi har ett liv och vi ''leker'' och har kul.. NEJ HEADERN förklarar inte hur vi är igentligen .. okej vi säger såhär.. om du nu '' kaxar'' och hatar våran blogg så vrf gick du ens in på den och komenterade ? va?va?va? ajusste . .!


ser jag ut som en wbfjortis?
fuloch trött"


// isabel


Kommentarer
Postat av: felicia

sv: tacktack :) din blogg är också superfin! :D

2009-09-16 @ 21:09:14
URL: http://feliciapower.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Nej du är inte en WB du är bara dig själv det är det som är så bra med dig. P.S Och plus att du är gätte duktig som målis! och även facktist som utespelare du är toppen! älskar dig! //puss

2009-09-17 @ 15:47:42
Postat av: Mimmi

Nej du är inte en WB du är bara dig själv det är det som är så bra med dig. P.S Och plus att du är gätte duktig som målis! och även facktist som utespelare du är toppen! älskar dig! //puss

2009-09-17 @ 15:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0