Sry

Förlåt för dåligt bloggande utav mig ! jag har helt varit upptagen .. Ville blogga igår men glömde bort lösenordert och andvändarenamnet xD Menmen! Idag är Betty sjuk och blev det igår så hon kommer inte idag till skolan :( Vi som skulle ha Friluftsdag .. Men jag har ju Hannah som är en nära vän till mig också..KRYA PÅ DIG BETTY HJÄRTAT !


Imorgon ska vi ha fotbollsmatch. Det kommer att bli enkelt för att dom ligger näst sist i tabellen ''serien'' och vi ligger lixom 1:a .. så jag vet att vi kommer vinna!!! eller vahd tror ni där som kollar på bloggen ? aja skka fixa mig mera nu bye ! // isabel


Kommentarer
Postat av: betty

du är snäll isabel



och alla som beundrar www.turkoslovers.blogg.se



jag mår inte så bra men kram till alla!jag ska skriva ett inlägg nu

2009-09-15 @ 11:20:45
Postat av: lina

isabel vi kmr vinna för vi är bäst i hela världen!<3

2009-09-15 @ 17:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0