suckers!

Asså gud .. ni som skriver: gud patetiska ungar titta på er header! asså gud era omogna sucker .. a vi driver vi har sagt det minst 15 ggr och det räcker med 1 gång.. asså palla så patetiska är ni ! ni vågar inte ens mucka hårt mot mig/oss alla anra som skriver snällt är underbara förfan men inte ni som ''kaxar''

Jusst nu är jag hos Niusha vi är med Aurora .. Idag hadde vi friluftsdag det var inte så kul vi gick abra ett tipsrunda och en massa annat skit. så du vet Betty så vare inte såkul .. Först trodde jag att hon hadde ftt svininfluensas för hon var trött/hänging hadde feber och hadde ont i huvudet och det brkar man ju ha när man har jusst svininfluensan,Men det är ändå som en vanlig influensa så det är verken farligare eller ofarligare en en vanlig !
Men ska gå nu ses // isabel

PS jag länkar till: niusha


Betty sötis !

Kommentarer
Postat av: lina<3

går ni i 3:an eller 4:an ?

2009-09-17 @ 18:12:56
URL: http://showdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0